Sivas Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından Yozgat Çapanoğlu Büyük Camii avlusunda düzenlenen programda cuma namazının ardından vatandaşlara 750 kişilik aşure ikram edildi.
Bu haber Yozgat Çamlık kaynağından alınmıştır.
Tüm haklar ilgili kaynağa aittir.