Yozgat'ın Sorgun ilçesinde yaşayan emekli eğitimci Hüseyin Ekinci, babasından kalan arazide devlet desteğiyle kurduğu çilek bahçesinde ilk hasadını yaptı. KOP desteğiyle üretime başlayan Ekinci, bu yıl yaklaşık 2 ton çilek hasat etmeyi hedefliyor.
Bu haber Yozgat Çamlık kaynağından alınmıştır.
Tüm haklar ilgili kaynağa aittir.