Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın hayata geçirdiği Depozito Yönetim Sistemi, 1 Temmuz itibarıyla Yozgat dahil 81 ilde uygulanmaya başlanacak. Yeni sistemle birlikte vatandaşlar, depozitolu ambalajları iade ederek her şişe için dijital cüzdanlarına 1 lira kazanabilecek. Uygulamanın hem çevreyi koruması hem de geri dönüşüm oranlarını artırması hedefleniyor.
Bu haber Yozgat Çamlık kaynağından alınmıştır.
Tüm haklar ilgili kaynağa aittir.