Kızılcahamam Belediyesi tarafından yenilenen Soğuksu Milli Parkı, yeniden ücretsiz olarak vatandaşların hizmetine açılıyor. Doğaseverler, piknik ve yürüyüş keyfini artık ücretsiz yaşayabilecek.
Bu haber Yozgat Çamlık kaynağından alınmıştır.
Tüm haklar ilgili kaynağa aittir.